ADVENTURES I AFRIKA

Adventures i Afrika

På Zanzibar Folkehøgskole fyller vi bare dagene våres med liv og minner som du forhåpentligvis tar med deg resten av livet. Vi er kjent for å ha en god blanding av personlig utvikling, sosialt samvær og ikke minst storslåtte adventures med mulighet for å backpacke rundt i Afrika både under og etter oppholdet. Alt etter hvilken type opphold du deltar på er det forskjellige adventures som enten inngår i programmet, eller som kan velges å legge til. Du kan velge å legge til reiser og aktiviteter under oppholdet ditt på Zanzibar Folkehøgskole. Her kan du se noenav de mulighetene som kan bli en del av ditt friår i Afrika.

Safari og Hiking

Safari i verdensklasse og hiking blant nye kulturer

Backpack Afrika

Utforsk Afrika på egen hånd både under og etter oppholdet

Dykning

Svev vektløs rundt mellom fisk og koraller i det indiske ocean

Kitesurfing

Lær deg å kitesurfe i et av verdens beste kite områder

Bølgesurfing

Surf avgårde i fantastiske omgivelser og bli i ett med naturen

Adventures

Zanzibar byr på et hav av adventures både over og under vannet

”Du kan fylle livet ditt med dager eller fylle dagene med liv”

– Søren Kierkegaard

Hva sier tidligere deltakere

Mine 4 måneder på Zanzibar Højskolen har været de bedste måneder i hele mit liv! Det har udviklet mig så meget, og man lære ekstrem meget om dig selv og andre mennesker, både eleverne på skolen, men også det fantastiske staff der er ansat!

Tobias

Den klart bedste beslutning i nogensinde! Et fantastisk fællesskab med masser af nye venner både lokale og elever.

Sofie

På de 4 måneder i Zanzibar har jeg lært mere om mig selv og om andre end jeg turde håbe på. Kombinationen af højskole med dens fælleskab og hvad der kommer til at blive livslange relationer, og dét at opleve Afrika på tæt hold, kan på det varmeste anbefales!

Amanda